luni, noiembrie 16, 2009

COCO, NOI ITI TRIMITEM GANDUL BUN!

M-am gandit de multe ori daca individualismul a devenit status-quo-ul societatii in care traim, stigmatul erei noastre iar noi, rasa asta minunata numita OM, vom fi deposedati de ceea ce in mod normal ne uneste: UMANITATEA, EMOTIA, BUCURIA IMPARTASITA.

Ma lupt de ani buni cu gustul amar ca voluntariatul faptelor bune a devenit un vis utopic, in spatele caruia troneaza agenda ascunsa a obiectivelor pragmatice si meschine. De atat de multe ori mi s-a spus ca nu are rost, ca bunii samariteni au disparut, ca nici o fapta buna nu ramane nepedepsita, incat am inceput sa-mi dezvolt cu constiinciozitate scepticismul si neincrederea. GRESIT.

Ce s-a intamplat aseara in Old Friends a destituit noul trend al individualismului. Ce s-a intamplat aseara in Old Friends mi-a demonstrat ca ceata vesela de copii ce se jucau “de-a v-ati ascunselea” in gradina bunicii e “alive and kicking.”
Iata de ce:
- pentru ca datorita voua, intr-o seara ploioasa de duminica, s-a adunat suma de 500 euro din incasari si donatii (1100 Lei incasari si 1100 lei donatii);
- pentru ca datorita celor ca voi, in cutia Pandorei a ramas in continuare motivul pentru care niciodata nu vom depune armele: SPERANTA;
- pentru ca prezenta voastra in pivnita din Piata Mica 13 a insemnat mai mult decat o strangere de fonduri. A insemnat multe ganduri bune adunate laolalta.

COCO, GANDUL NOSTRU BUN ESTE PENTRU TINE!

In loc de comentarii, deschid lista gandurilor bune pentru Coco.

SEMNATI-O SI VOI!

Liana
Pusa
Radu
Iulius
Horatiu
Dragos
Andrei
Cosmin si Andreea

19 comentarii:

Anonim spunea...

Subcriu !
Angi :)

Băgă spunea...

:)
teo

Anonim spunea...

Cosmina
:)

Anonim spunea...

Prezenta!
Ioana

Anonim spunea...

gabie

Anonim spunea...

andreea

Anonim spunea...

Daniela

Anonim spunea...

Ruxandra.

Orin spunea...

Cristina

Anonim spunea...

mari

rares spunea...

Subscriu

Rares

...ganduri... spunea...

Alina

Miju spunea...

:)

Mihai

Gabelu spunea...

Si eu subscriu!

Catinca Stefan spunea...

Si eu!

Madalina spunea...

Madalina si eu

razvan spunea...

Subscriu

Anonim spunea...

Felicitari pentru initativa si pentru rezultate! Numai ganduri bune pentru Coco si pentru cei ce-i sunt alaturi! rada :)

Misu spunea...

gandul bun si o imbratisare!

OLD FRIENDS

SIBIU, Sibiu, Romania
Sibiu, Piata Mica 13, cladirea SIGMA telefon: 0269 25 25 04 . DIN 15 OCTOMBRIE TE ASTEPTAM CU PRETURI PENTRU PRIETENI!